HTML doboz

Elérhetőség

flogo.jpgat-sign-paper-clip-extralarge.jpg

Új zene: Lady Gaga - Applause

2013.08.12. 18:47 :: Elit

Kiszivárgást megelőzve, a kitűzött megjelenés előtt egy héttel, Lady Gaga úgy döntött, hogy hivatalosan is kiadja novemberben érkező Artpop albumának első kislemezét, az Applause-t. USA-ban már megkapták a rádiók, azonban iTunes-ra csak később kerül majd fel (világ többi részéről információ még nincs, de nagy eltérés nem lehet a megjelenések között).

Applause televíziós premierje az augusztus 25-én tartandó MTV Video Music Awards-on lesz.

Applause

I stand here waiting for you to bang the gong
To crash the critic saying, “is it right or is it wrong?”
If only fame had an IV, baby I could bear
Being away from you, I found the vein, put it in here

I live for the applause, applause, applause
I live for the applause-plause, live for the applause-plause
Live for the way that you cheer and scream for me
The applause, applause, applause

Give me the thing that I love
(Turn the lights on)
Put your hands up, make ‘em touch
(Make it real loud)
Give me the thing that I love
(Turn the lights on)
Put your hands up, make ‘em touch
(Make it real loud)

A-P-P-L-A-U-S-E
Make it real loud
Put your hands up, make ‘em touch, touch
A-P-P-L-A-U-S-E
Make it real loud
Put your hands up, make ‘em touch, touch

I’ve overheard your theory
"Nostalgia’s for geeks"
I guess sir, if you say so
Some of us just like to read

One second I’m a Koons
Then suddenly the Koons is me
Pop culture was an art
Now, art’s in pop culture, in me

I live for the applause, applause, applause
I live for the applause-plause, live for the applause-plause
Live for the way that you cheer and scream for me
The applause, applause, applause

Give me the thing that I love
(Turn the lights on)
Put your hands up, make ‘em touch
(Make it real loud)
Give me the thing that I love
(Turn the lights on)
Put your hands up, make ‘em touch
(Make it real loud)

A-P-P-L-A-U-S-E
Make it real loud
Put your hands up, make ‘em touch, touch
A-P-P-L-A-U-S-E
Make it real loud
Put your hands up, make ‘em touch, touch

Touch, touch
Touch, touch now

I live for the applause, applause, applause
I live for the applause-plause, live for the applause-plause
Live for the way that you cheer and scream for me
The applause, applause, applause

Give me the thing that I love
(Turn the lights on)
Put your hands up, make ‘em touch
(Make it real loud)
Give me the thing that I love
(Turn the lights on)
Put your hands up, make ‘em touch
(Make it real loud)

A-P-P-L-A-U-S-E
Make it real loud
Put your hands up, make ‘em touch, touch
A-P-P-L-A-U-S-E
Make it real loud
Put your hands up, make ‘em touch, touch

AR-TP-OP

Még több Gaga hírért kövess Facebook-on is!

Szólj hozzá!

Címkék: zene Lady GaGa

A bejegyzés trackback címe:

https://elitcimlap.blog.hu/api/trackback/id/tr575458020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása