HTML doboz

Elérhetőség

flogo.jpgat-sign-paper-clip-extralarge.jpg

Új zene: Katy Perry - Roar

2013.08.12. 15:29 :: Elit

Kiszivárgás ugyan már szombaton megtörtént, de a hivatalos megjelenésig én is várni akartam, így csak most kap saját posztot Katy október végén érkező új albumának felvezető dala, a Roar. Kislemez producere Max Martin és Dr. Luke, dalszöveget pedig az énekesnő írta Bonnie McKee segítségével. Roar egyébként már második az amerikai iTunes-on.

Dalszöveges videóban Katy mellett szerepel cicája, Kitty Purry és pár közeli barátja. Tovább mögött a magyar fordítást is elolvashatjátok.

Üvöltés

Régebben ráharaptam a nyelvemre és visszatartottam a lélegzetemet
nem bírtam megmozdulni és mindent elrontottam,
így nyugodtan ültem és udvariasan egyetértettem.

Gondolom elfelejtettem, hogy lett volna választásom, hisz’
Engedtem, hogy megtörj,
Semmiért nem álltam ki, ezért mindenem elveszett.

Lefogtál, de felálltam és már fejlődöm.
Hallod a hangom, és ezt a dallamot,
mint amikor villámcsapás rázza fel a földet.

Lefogtál, de felálltam
Készülj fel, mert elegem van belőled,
mert már mindent látok, mindent értek.

A szemem olyan, mint a tigrisé, a harcosé
Tűzön át táncolok
Mert bajnok vagyok és hallani fogod, ahogy üvöltök
hangosabban, mint az oroszlán
Mert bajnok vagyok és hallani fogod, ahogy üvöltök.

Most szárnyalok, mint a lepke
Szúrok, mint a méh és megküzdöttem érte,
hogy a semmiből saját magam hőse legyek.

Lefogtál, de felálltam, és már fejlődöm.
Hallod a hangom, és ezt a dallamot,
mint amikor villámcsapás rázza fel a földet.

Lefogtál, de felálltam
Készülj fel, mert elegem van belőled,
mert már mindent látok, mindent értek.

A szemem olyan, mint a tigrisé, a harcosé
Tűzön át táncolok
Mert bajnok vagyok és hallani fogod, ahogy üvöltök
hangosabban, mint az oroszlán
Mert bajnok vagyok és hallani fogod, ahogy üvöltök. (2x)

Még több Katy-hírért kövess a Facebook-on is!

Szólj hozzá!

Címkék: zene Katy Perry

A bejegyzés trackback címe:

https://elitcimlap.blog.hu/api/trackback/id/tr735457751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása