HTML doboz

Elérhetőség

flogo.jpgat-sign-paper-clip-extralarge.jpg

Miley a Rolling Stone címlapján

2013.09.24. 20:27 :: Elit

Miley Cyrus látható a Rolling Stone következő számának címlapján. Október 10-én megjelenő cikket már az újság netes oldalán elolvashatjátok, én most főleg azt a részt emelném ki, amire úgyis mindenki kíváncsi: hogyan élte meg ő személy szerint a VMA-s fellépés utáni "káoszt".

20130924_miley.jpg

"Azt tudom, hogy nem most van az ideje rákeresnem magamra a Google-vel. Igazából, lehetett volna még merészebb a fellépés, ha akartuk volna. De úgy gondolom a VMA pont erről szól, ez nem a Grammy vagy az Oscar átadó. Nem jelenhetsz meg nagyestélyiben. De jól érezheted magad.
Mindenki csak arról beszélt, hogy Miley Robin Thicke-n twerkelt, de arról már nem, hogy Robin Thicke Miley Cyrus-hoz dörzsölte magát. Láthatólag kétféle értékrend van. Kedvenc kritikám Brooke Shields-től érkezett, aki a fellépést egyszerűen kétségbeesettnek hívta, mikor ő 12 évesen már prostituáltat játszott egy filmben.

20130924_miley2.jpg
Amerika furcsa olyan helyzetekben, amikor el kell dönteni ez most helyes vagy helytelen. Egyik nap is néztem a Breaking Bad-et, és metamfetamint főztek benne. Már én is megtudnám saját magam csinálni, csak abból kiindulva, amit láttam a sorozatban. És akkor kisípolják a 'fuck' szót. Ez most komoly? Megöltek egy fickót, testét savval eltüntették, de azt nem mondhatod ki hogy 'fuck'? Pont, mint amikor a VMA-n is kisípolták "molly"-t.

Nem akartam szexisnek tűnni azon a fellépésen. Ha az akartam volna lenni, úgy csináltam volna. Sokkal jobban tudok táncolni, mint ott táncoltam. Tudom, hogy a nyelvkinyújtás sem tesz szexivé. Azt is tudom, hogy gázosan twerk-elek. Az emberek pedig csak azt tudják mondani: Miley azt hiszi magáról, hogy fekete, ráadásul neki van a leglaposabb segge. Most meg már azt várják el, hogy akármikor színpadra lépek, nyújtsam ki a nyelvem és twerk-eljek. Többet nem fogom csinálni."

Nézzétek meg Mike Will Made it új klipjét is, melyben Miley is közreműködik. Íme:

2 komment

Címkék: zene Miley Cyrus

A bejegyzés trackback címe:

https://elitcimlap.blog.hu/api/trackback/id/tr125532094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daraltbel 2013.09.24. 23:44:53

Figyelem: a te gyereked is ilyen lesz, ha a diznichannelt nézeted vele.
süti beállítások módosítása