HTML doboz

Elérhetőség

flogo.jpgat-sign-paper-clip-extralarge.jpg

Britney: Britney Jean albumborító

2013.10.25. 22:20 :: Elit

Britney nemrég leleplezte le december 3-án megjelenő új albumának hivatalos borítóját, mellé pedig egy kézzel írt levelet csatolt. Ebben részletesen kifejti, hogy a Britney Jean lesz a legszemélyesebb albuma, melynek elkészítésébe szívét-lelkét beletette. Elmúlt évek történései arra ösztönözték, hogy minél mélyebbre merüljön el a dalszövegírásban. Ennek megvalósításban segítségére volt Sia, William Orbit és Will.i.am, akik meghallgatták az ötleteit és életre tudták őket kelteni. Albumon főleg a gyors tempójú dalok jellemzők, de ugyanakkor Britney fontosnak tartotta, hogy olyan dalok is legyenek, amiken meg tudja mutatni az erősségeit, attitűdjét és sebezhető pontjait.

"Egy másik Britney-t akarok nektek megmutatni. Előadó vagyok. Anyuka vagyok. Vicces vagyok. Barátod vagyok. Britney Jean vagyok"- zárta le a levelet az énekesnő.

Album második kislemeze, a Perfume november 5-én jelenik meg!

20131025_brit.jpg

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: zene Britney Spears

A bejegyzés trackback címe:

https://elitcimlap.blog.hu/api/trackback/id/tr325599564

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása