HTML doboz

Elérhetőség

flogo.jpgat-sign-paper-clip-extralarge.jpg

Interjú Bill Skarsgård-dal

2013.03.29. 00:40 :: Elit

Április 19-én lesz a premierje (egészen pontosan az egész első évad felkerül a Netflix-re) egy új horror sorozatnak, a Hemlock Grove-nak, melyben Bill Skarsgard alakítja Roman Godfrey karakterét. A 22 éves svéd fiúról annyit érdemes tudni híres családján és azon kívül hogy volt már többek közt az H&M arca is, hogy második neve István. Elmondása szerint azért kapta ezt a nevet, mert Budapesten „készült”, tudniillik apukája nálunk forgatott akkortájt. Sorozatbeli karaktere szerinte elég zűrös tini, aki úgy akarja legyőzni saját démonait, hogy megpróbálja megoldani ki állhat a városban történő gyilkosságok mögött.
JustJared készített vele egy interjút nemrég, ezt olvashatjátok most!

20130327_bs4.jpg

Elmesélnéd, hogy kerültél bele sorozatba?
Éppen Los Angelesben voltam, a pilotforgatások időszakában, menedzserem pedig már hallott erről a projektről, hiszen az egyik ügyfele felől érdeklődtek a készítők. Elolvastam a szkriptet, és nagyon tetszett. Mielőtt neki vágtam volna az olvasásnak, mások azt mondták „Hú ezt feltétlen olvasd el, nagyon menő. Olyan mint egy vámpír/vérfarkas sztori. Én meg „Nane, elegem van már belőlük”, és tényleg nagyon alacsony elvárással indultam az olvasásnak. Aztán megtörtént, elolvastam a pilot tervet, és elaléltam. Annyira más volt, annyira egyedi és menő. Úgy voltam vele, hogy „igen, ez pont az, aminek részese szeretnék lenni. Ezután jöttek a meghallgatások, tárgyalások, pár próba felvétel. Végül megkaptam a szerepet.

Mi a legvonzóbb dolog a sorozatban?
Számomra, a titokzatossága. Olvasás alatt fogalmam nem volt miről szól az egész, mik-kik a karakterek/lények. Annyira vonzott, érdekes is volt, furcsa és különös egyszerre. Úgy éreztem, nekem ez nem elég, még többet akartam tudni a karakterekről. Végül a könyvet is elolvastam, és amit Brian McGreevy felépített, különös sötét történetekkel és a többszörösen összetett karakterekkel, ilyet ritkán látni manapság, legalábbis az utóbbi években biztosan nem.

Tovább mögött folytatódik!

Milyen volt Famke Janssen-nel együtt dolgozni?
Nagyon jó barátok lettünk, nagyon-nagyon cool nő.  Nagyon tehetséges és tapasztalt színésznő. Lili Taylor-ral és Dougray Scott-tal is nagyon jó volt dolgozni, már nagyon régóta a szakmában vannak. Fiatal színészként, annyit akartam tanulni tőlük, amennyit csak tudtam!

Miután Roman használja különleges képességét, az orra vérezni kezd. Elmondanád, mitől van ez, és hogyan fog az ereje fejlődni az első évad alatt?
Nem akarok semmit se ellőni, de Roman egy furcsa és titokzatos karakter. Évad során folyamatosan ismeri meg magát, jön rá, micsoda ő – és az anyja- valójában.  Nem evilági dolgaik vannak az biztos.

Milyen volt mű-vérrel dolgozni?
Az íze borzalmas! Főleg, az orrvérzéses jeleneteimben használtuk. Megtanulod, hogyan döntsd hátra a fejed, az orrodba beleöntik, aztán kiáltanak „FELVÉTEL”. Később rájössz, hogyan mozgasd a fejed, hogyan fújd ki az orrodból. De néha a torkodban ragad, és az nagyon kényelmetlen.

20130327_bs1.jpg

Mi volt eddig a kedvenc pillanatod a forgatásokon kívül?
Mindenkivel nagyon jól kijöttem, színésztársaimtól kezdve a producerekig. Forgatások Torontóban zajlottak, így mindenki távol volt az otthonától. De jó érzés volt megismerni ezeket a szuper tehetséges embereket, egy nagy család lettünk.

Mikor nem színészkedsz, mivel töltöd a szabadidőd?
Különleges hobbim nincs, de társasági lény vagyok, szeretek a családdal vagy barátokkal lógni. Szeretek velük konyhában tüsténkedni, vagy vacsorázni.

Ha már a családnál tartunk. Testvéred, Alex milyen tanácsokat adott a filmiparral kapcsolatban?
Igazából nem olyan családból származom, ahonnan másodpercenként kapnám az ötleteket, tanácsokat. Nagyon sokan elfogultan gondolkodnak egy színészcsalád beszédtémáiról, azt hiszik állandóan a filmekről, a színészszakmáról folynak a társalgások, tippeket adnak egymásnak. Vagy éppen arról, hogy én vagyok a legfiatalabb, és biztos mindent úgy csinálok, ahogy tőlük hallottam. Pedig számomra nagyon fontos, hogy mindenért én feleljek. Nem akarok se tanácsokat, se segítséget egyik családtagomtól sem.

20130327_bs3.jpg(Gustaf, Bill és Alex)

Valami más projekt, amin dolgozol?
Remélhetőleg, elkészül a Hemlock Grove második évada, természetesen az első évad teljesítésétől függ. Előtte azonban, még kimondottan nincs semmi más. De remélem, jön valami.

Ki a kedvenc előadód?
Kendrick Lamar-t nagyon sokat hallgatom, utolsó lemeze nagyon jó lett.

Mi volt az utolsó film amit láttál, és élveztél is?
A messzi dél vadjai.

Kedvenc műsorok?
Walking Dead-rajongó vagyok. Annyi jó sorozat megy mostanában. De a Walking Dead nem kimondottan egy zombi-sorozat, ez tetszik benne a legjobban. Valójában az emberekről szól. Hemlock Grove is egy ilyen sorozat. Nem a különös lényekről, természetfeletti dolgokról szól, hanem az emberekről, és kapcsolatokról. És természetesen már izgatottan várom a Trónok harca harmadik évadát!

(Sorozat promóképeiért köszönet a comment.blog.hu-nak!)

Szólj hozzá!

Címkék: interjú sorozat Alexander Skarsgard Bill Skarsgard

A bejegyzés trackback címe:

https://elitcimlap.blog.hu/api/trackback/id/tr105179090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása