HTML doboz

Elérhetőség

flogo.jpgat-sign-paper-clip-extralarge.jpg

Lady Gaga: Applause kislemez borítója + infók

2013.07.29. 02:18 :: Elit

Woman's Wear Daily leplezte le Lady Gaga augusztus 19-én megjelenő új dalának hivatalos borítójáról. A képet Inez van Lamsweerde és Vinoodh Matadin párosa készítette.

20130728_gaga_1.jpgApplause borítója mellett egy igen terjedelmes cikket is közölt az oldal, melyből az érához kapcsolódókból idéznék:

  • Kislemez borítóját a videoklip forgatásán fotózták. Az énekesnő azért választotta ezt a képet, mert egy olyan, sérülékeny oldalát mutatja az ő előadásának, amit az emberek nem gyakran látnak.
  • Borítón Gareth Pugh által tervezett kabátot visel.
  • Magáról a zenéről: "Nagyon vicces. Tele van boldogsággal, mert amit mondok a dalban, hogy a tapsért élek, az tényleg úgy van. Azért élek, mert ti örültök és sikítoztok értem. Azt adjátok, amit szeretek. Hadd lássam a kezeteket, hadd fogjam meg őket."
  • Applause-t DJ White Shadow-val írta.
  • Körülbelül 300 promóciós fotó várakozik arra, hogy bemutassák őket múzeumokban, internetes oldalakon.
  • "Ha egyenként nézed ezeket a képeket, lehet, hogy nem jössz rá, hogy áll össze az egész, mert nem tűnnek egyformának. Nem vagyok meghatározva, hogy kizárólag egy tervező ruháit hordjam, egy stílusban hordjam a hajam. A lényeg, hogy nem egy ikon vagyok. Minden ikon én vagyok. Az vagyok, aki mindig kitesz mindenféle színt a palettájára. Korlátok nem léteznek".
  • VMA-s előadását Robert Wilson rendezővel álmodta meg.
  • Akik féltek a már kiszivárgott fotók láttán, hogy az énekesnőről csak meztelen képek készültek, azoknak Gaga stylist-ja Maxwell jó hírekkel szolgált. Az éra során Alexander Wang, Versace, Armani, Hedi Slimane és Mila Schön által tervezett ruhákat láthatunk majd.

1 komment

Címkék: zene divat Lady GaGa

A bejegyzés trackback címe:

https://elitcimlap.blog.hu/api/trackback/id/tr825430647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása