HTML doboz

Elérhetőség

flogo.jpgat-sign-paper-clip-extralarge.jpg

Katy Perry a Vogue júliusi címlapján

2013.06.18. 22:49 :: Elit

Csodálatos énekesnőről, még csodálatosabb képeket Annie Leibovitz készítette a divatmagazin számára. Katy zene iránti elkötelezettsége mellett őszintén beszélt Russel Branddel való válásáról:

"Russel egy nagyon okos férfi, és igazán szerelmes voltam belé, mikor összeházasodtunk. Maradjunk annyiban, hogy azóta nem hallottam felőle, mióta SMS-ben megírta, válni akar. Mindez 2011 szilveszterekor történt. Úgy gondolom, egyenlő félként akart kezelni. Mint más sok erős férfi ő is úgy volt vele, hogy igen legyünk egyenlőek, de amikor végül megkapja az egyenlőségét, már nem tud vele mit kezdeni. Nem bírta elviselni a turnémon uralkodó légkört, amikor én vagyok a főnök. Irányítani akart, ami nagyon fájdalmas volt, amitől végül teljesen elkeseredtem. Magamat okoltam a házasságunk vége miatt, de végül megtudtam az igazat, amit nem szeretnék nyilvánosság elé tárni, megtartom magamnak esős napokra. Végül elengedtem, és úgy voltam vele: ez nem az én hibám volt, lezártam magamban és továbbléptem."

20130618_katy4.jpg

20130618_katy1.jpg
20130618_katy3.jpg
20130618_katy5.jpg
20130618_katy2.jpg
20130618_katy6.jpg

1 komment

Címkék: zene magazin címlap divat Katy Perry

A bejegyzés trackback címe:

https://elitcimlap.blog.hu/api/trackback/id/tr205368029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása