HTML doboz

Elérhetőség

flogo.jpgat-sign-paper-clip-extralarge.jpg

Miley a Billboard magazin címlapján + infók az új albumról

2013.06.14. 23:54 :: Elit

Miley We Can't Stop kislemeze megjelenése első hetén a Billboard 100-as listáján (köszönhetően a 214 000 letöltésnek) a 11. helyen nyitott. Ezt megünnepelve rögtön címlapjukra is tették a 20 éves énekesnőt. Az interjúból pár érdekes infót kiszednék (főleg az új albummal kapcsolatosakat), a többit itt el tudjátok olvasni.

20130614_miley.JPG

  • "Annyira gáz belegondolni, hogy régi dalaimat bárki meghallgathatja, ha felmennek az iTunesra. Borzasztó, hogy nem tudom visszacsinálni az egészet. Legutóbbi (Can't Be Tamed) albumom is annyira távol áll mostani 20 éves énemtől. Egyszerűen nem ismerek már rá az akkori énemre. Az új albumra tekintek úgy, mint az igazi első, bemutatkozó albumomra. Ez a Miley 2.0 éra".
  • We Can't Stop dalt eredetileg Rihanna-nak szánták, de ő elutasította, hiszen neki akkor már meg volt a Diamonds. Így került végül Miley-hoz. De a producer, Mike Will Made It szerint már Rihanna-nak is úgy lett bemutatva a dal, mint Miley eddigi legnagyobb sikerének, a Party in U.S.A-nek a nagykorúsított változata.
  • "Mindig is akartam egy country-rock beütésű albumot. De most inkább az urban felé megyek. De nem csinálok hip-hop albumot, továbbra is pop korongot jelentettek meg. Nem fogok rappelni. Képzeljetek el egy mixet Dolly Parton, Adele és Juicy J legjobb dalaival. Na az az én albumom."
  • Pharrell-lel már azelőtt elkezdett dolgozni, mielőtt leszerződött volna új kiadójához, az RCA-hoz. Kiadónak nem igen tetszett az ötlet, mert szerintük (és mások szerint is pár hónappal ezelőtt) a férfi már rég lejárt lemez volt. Interjúban két dalcímről rántották le a leplet: Rubber Band és 4x4
  • Mike Will további dalai az albumon: Stand by Me (duett Future-rel) - az egyik legnagyobb dal, ami valaha elkészült, Super Bowl nagyságú, "feel-good"-dal. Drive - dupstep, klubokban óriásit fog szólni a dobok miatt.
  • Dr. Luke felügyelete alatt készült el a Wrecking Ball ballada, melyben Miley óriásit énekel. Dalt One­Republic és Timbaland munkássága ihlette. RCA szerint ez lesz Miley "karrierjének meghatározó dala". (Következő kislemez?!)

"Folyamatosan dolgozom, a CD tracklistjáját is ma reggel állítottam össze. Szeretném, hogy ha a világ legnagyszerűbb korongja lenne az enyém. Ezért mindent megtettem, lemondtam a családról, barátokról, kapcsolatokról, és a zenét tettem első helyre. Úgy érzem, az album munkálatai alatt nem hogy elveszítettem azt, aki voltam, hanem még jobban megismertem önmagam. Ez egy hatalmas utazás volt. Ami után nyilván megváltozik az ember, főleg ha az illető 20 éves. És még fogok változni, mert nem az az ember vagyok most, aki hat hónapja voltam, de az se, aki két hete." - zárta le az interjút Miley.

1 komment

Címkék: zene interjú magazin címlap Miley Cyrus

A bejegyzés trackback címe:

https://elitcimlap.blog.hu/api/trackback/id/tr105362075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.06.16. 09:02:13

pharrell, mint lejárt lemez?!
Az a kiadó se normális, éppen most támasztotta fel a daft punkot.
süti beállítások módosítása