HTML doboz

Elérhetőség

flogo.jpgat-sign-paper-clip-extralarge.jpg

Trónok harca: 3x09 The Rains of Castamere

2013.06.04. 21:55 :: Elit

vlcsnap-2013-06-04-21h45m51s2.png

A rész címe szerintem lehetett volna: Mi lett volna ha..?
Mi lett volna, ha Bran és Rickon végre találkozik Jonnal? Mi lett volna, ha Arya újra együtt lehet családjával? Mi lett volna, ha nincs Vörös Nász…
Erre a részre vártam a legjobban az évad kezdete óta. Két éve már, hogy kiolvastam a Kardok viharát, tudtam hogy be fog következni, amire szerintem épeszű sorozatnéző biztos nem gondolna. Egy szempillantás alatt „fő” és általában pozitív karaktereket megölni? Nem erre vagyunk szocializálódva. Főhős csak akkor halhat meg maximum, ha azzal jót cselekszik. De ilyen értelmet kivégzést? Nem egy könnyű olvasmány, főleg nem könnyű sorozat. Az utolsó pár percre jogosan mondják, hogy sokkoló volt. Megértem azokat, akik ki vannak készülve tőle. Lady Catelyn szenvedését borzasztó volt átélni. Végén pedig az a csönddel ölni lehetett.

Lényeg, hogy én nem csalódtam a készítőkben. Sokan írták, hogy nekik ennyi volt a sorozat stb stb, de szerintem jövő hét vasárnap nézettségi csúcsot is hozhat a 10. és egyben évadzáró rész.
Többi jelenetről nem írnék semmit, mind eltörpül a fentebb is leírt esemény mellett. Talán Ygritte-ét sajnáltam, hogy kedvese csak úgy otthagyta. A történet pedig folytatódik, és még két pióca átka hátra van…vajon beteljesednek?

vlcsnap-2013-06-04-21h46m44s26.png

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat TV Trónok harca

A bejegyzés trackback címe:

https://elitcimlap.blog.hu/api/trackback/id/tr865344473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása