HTML doboz

Elérhetőség

flogo.jpgat-sign-paper-clip-extralarge.jpg

Trónok harca: 3x03 Walk of Punishment

2013.04.15. 13:24 :: Elit

vlcsnap-2013-04-15-13h13m49s100.png

Hogy még mindig nem történik az égadta világon semmi sem?! Ez a rész unalmas volt. Erre már nem lehet ráfogni, hogy ez is bevezetőrész. Aki olvasta a könyvet tudja mi várható, ők természetesen nézni fogják a következő részt is. De egy átlagos TV-néző helyében, én már biztos elkapcsoltam volna és kerestem volna egyik másik műsort. Mindegyik szereplő részeit túlságosan kihúzták, miközben esemény meg alig volt. Olyan "na majd a következő részben" - felkészítő típusú. Tömören ennyi, nem lehet mást hozzáfűzni. Így felesleges egy részt felépíteni.

2 komment

Címkék: sorozat Trónok harca

A bejegyzés trackback címe:

https://elitcimlap.blog.hu/api/trackback/id/tr215223673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fal_adja_a_masikat (törölt) 2013.04.15. 18:35:06

Átlagos néző vagyok, legalábbis abban az értelemben, hogy nem olvastam a könyveket, de nagyon tetszett a rész...

A sorozat lebilincselő, a jelenetek zseniálisak voltak, a színészi játék is megfelelő volt az én szintemnek, bár azt meg kell jegyezni, hogy kicsit burleszkbe fordult pár jelenet ebben a részben. Gondolok itt a csónak felgyújtásra, tanácskozásra a székhúzással, meg Pod-kurvák jelenetre:D:D:D

Ugye nem én vagyok az első, aki komentet ír egy bejegyzésedhez úgy, hogy nem vagyok családtag, ismerős? Mert akkor megtisztelve érezném magam:D

Elit 2013.04.15. 19:25:26

Nekem pont ezek miatt amit te is leírtál lett egy kicsit idegesítően rossz a rész.. De véleményedet természetesen elfogadom.

Már más is írt kommentet, de ilyen hosszút még nem :) Én érzem magam megtisztelve, hogy egyre több ember fedezi fel a blogomat.
süti beállítások módosítása